Hulp nodig?

Bij rouw, trouw en geboortes denkt u misschien al snel aan ‘de kerk’. Terecht want in  crisissituaties is het fijn als er iemand voor u is. In de kerk noemen we dat pastoraat. Pastoraat staat voor herderlijke zorg. Dat zijn allerlei vormen van bezoekwerk en nabij-zijn. Bij bezoekwerk kunt u denken aan bezoeken van zieken, ouderen en mensen in crisissituaties.

Neem gerust contact op als u behoefte heeft aan bezoek
Stuur een e-mail naar  contact@sintjoriskerk-amersfoort.nl. Uw e-mail komt binnen bij het webteam . Het webteam stuurt uw e-mail binnen 24 uur naar de juiste persoon.  Ook voor andere vragen en opmerkingen kunt u ons mailen.

Contactpersonen

Veilige kerk

We willen graag dat de kerk een veilige plaats is voor iedereen. Wanneer u te maken hebt of hebt gehad met seksuele toespelingen of seksuele handelingen in een contact binnen de kerk en u wilt daarover met iemand praten? Neem dan contact op met één van onze vertrouwenspersonen van onze gemeente; Rita Hunink en Evert van den Berg.

U kunt ook contact opnemen worden met de Protestantse Gemeente Amersfoort (PGA )of  met het SMPR Meldpunt. SMPR meldpunt seksueel misbruik in de kerk is ook telefonisch bereikbaar via 030-3038590.

Contactpersonen verhuur

Wilt u de Sint Joriskerk of het wijkgebouw Filalethes? Neem contact op met onderstaande personen. Zij helpen u graag verder.