In de stille week

Deze week is het de stille week. Vandaag is het zondag en zijn er 2 diensten in de Joriskerk. De ochtenddienst begint om 9.30 uur daarin gaan voor ds. B. Visser en ds. H.S. Mosterd. In deze dienst doen 3 jongeren uit de gemeente openbare belijdenis van hun geloof. In de avonddienst gaat ds. H.E. Veldhuijzen voor. Deze dienst begint om 18.00 uur.

Op donderdag 28 maart om 19.30 uur is het Avondgebed in het koor van de Sint Joriskerk. Het Avondgebed is een moment van bezinning en verstilling rond het kruis van Christus. We zingen, lezen, overdenken, luisteren naar muziek, bidden en zijn stil.

Vrijdag 29 maart is het Goede Vrijdag. We gedenken Christus’ lijden en dood aan het kruis. De dienst begint om 19.30 uur en wordt geleid door dominee J.C. Schuurman.

Op zaterdag 30 maart is het Open Kerk. U bent dan van harte welkom in de Sint Joriskerk van 11.00 tot 15.00 uur voor een moment van stilte, een goed gesprek of gewoon om zomaar even te kijken.