Kerstnachtdienst Sint-Joriskerk

24dec22:0023:30Kerstnachtdienst Sint-Joriskerk

Details van het evenement

Zondag 24 december om 22.00 uur vindt in de Sint-Joriskerk in Amersfoort de Kerstnachtdienst plaats. Het thema is: ‘Vrede op aarde??’ Muzikale medewerking verlenen het projectkoor Capella Sint Joris en organist Rien Donkersloot. Het koor zingt Engelse Christmas Carols en bezoekers krijgen volop gelegenheid mee te zingen met bekende kerstliederen.

Voorgangers zijn Anne van Olst, directeur van de Evangelische Hogeschool, en Hendrik Mosterd, predikant van de Adventkerk. De deuren gaan open om 21.30 uur; vanaf 21.45 uur is er koor- en samenzang. De toegang is gratis. Er zijn twee collecten, bestemd voor Vluchtelingenwerk Amersfoort en voor de kosten van de dienst.

De Kerstnachtdienst is voorbereid door een werkgroep met leden uit plaatselijke kerken: de protestantse wijkgemeente van de Adventkerk en de Sint-Joriskerk, de Christelijke Gereformeerde Ichthuskerk en de Nederlandse Gereformeerde Kerk uit Amersfoort-Zuid.

(Zondag) 22:00 - 23:30(GMT-11:00)

Sint Joriskerk, Hof 1, 3811 CJ Amersfoort

Hof 1 3811 CJ Amersfoort